Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord.

Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Wil je ons direct spreken en bel je al met HEMA prepaid?

Voor vragen over HEMA mobiel prepaid kun je bellen naar 1200 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur, za 9.00 – 17.00 uur). Zorg dat je je simkaartnummer bij de hand hebt ter identificatie.

Mocht je nog niet bellen met HEMA prepaid

bel ons op 020 - 224 2424 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur, za 9.00 – 18.00 uur).

Nummerbehoud aanvragen?

Het formulier voor het aan aanvragen van nummerbehoud vind je hier.

Vervangende simkaart aanvragen?

Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen in geval van verlies, diefstal, beschadiging van je oude simkaart of omdat een je een ander formaat simkaart (Micro, Nano) nodig hebt voor een (nieuwe) smartphone. Je eigen nummer blijft behouden en het beltegoed dat op de oude simkaart staat zal worden overgeboekt. Vul onderstaande gegevens in en verstuur:

Ondervind je problemen bij het direct opwaarderen?

Is bijvoorbeeld het beltegoed niet binnen 24 uur bijgeschreven en je hebt wel betaald. Vul dan onderstaand scherm in en verstuur.