HEMA

levering

1. Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Je kunt bij het online bestellen zelf een afleveradres aangeven. Je kunt de bestelling niet afhalen in een HEMA-filiaal. Er moet voor ontvangst van het pakket getekend worden, dus dien je op de aangegeven datum en tijd aanwezig te zijn op het opgegeven afleveradres. De bestelling mag ook door een door jou aangestelde persoon in ontvangst worden genomen.

2. Wat is de levertijd van de HEMA toestellen?

De levertijd van bestellingen bedraagt maximaal 3 werkdagen, tenzij anders is aangegeven.

3. Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling aan onze vervoerder is overgedragen, ontvang je hierover een e-mail van HEMA. Vervolgens ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin de Track & Trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.  

4. Mijn bestelling is incompleet geleverd, wat moet ik doen?

Als je bij levering van jouw bestelling de bijhorende accessoires mist, kun je contact opnemen met HEMA consumentenservice via 020 311 4800 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur).

HEMA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om je relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen HEMA en met HEMA samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen deze website volgen. Zodoende kan HEMA advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op 'OK' te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie

OK