HEMA

bestellen en betalen

1. Waarom moet ik thuiskopieheffing betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat er bij de aanschaf van een tablet of smartphone éénmalig een thuiskopieheffing betaald moet worden. Deze heffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van films en muziek voor privégebruik. De hoogte van de thuiskopieheffing is afhankelijk van de opslagcapaciteit van het toestel.

2. Ik wil graag een zakelijke bestelling plaatsen, wat moet ik doen?

Als je een zakelijke bestelling voor HEMA toestellen wilt plaatsen, dan kun je contact opnemen met HEMA zakelijk via zakelijk@hema.nl. Geef hierbij het type toestel en de gewenste hoeveelheid aan.

3.  Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je heel simpel via de knop ‘in winkelmandje’. Zodra je klaar bent met winkelen, klik je op de oranje knop ‘bestellen’ vanuit je winkelmandje rechts bovenin om je bestelling af te maken.
Om je bestelling te doen, heb je geen HEMA-account nodig.

4. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je kan veilig online betalen via iDEAL. Hierbij kies je jouw eigen bank en volg je de instructies op..

5. Wat zijn de verzendkosten als ik een HEMA toestel bestel?

Je betaalt 4.95 verzendkosten ongeacht het aantal toestellen dat je bestelt. De verzendkosten staan in het besteloverzicht waar alle artikelen uit het winkelmandje worden getoond.

6. Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb ingevuld?

Als je bij je bestelling een verkeerd adres hebt opgegeven, neem dan direct contact op met HEMA consumentenservice via 020 311 4800 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur).

7. Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling aan onze vervoerder is overgedragen, ontvang je hierover een e-mail van HEMA. Vervolgens ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin de Track & Trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Tijdens het bestelproces is het mogelijk om producten te verwijderen of toe te voegen. Nadat de order is geplaatst en betaald, kunnen er geen wijzigingen meer worden doorgevoerd. Je kunt het toestel wel na levering retourneren.

9. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in je ongewenste inbox terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kun je contact opnemen met HEMA consumentenservice via 020 311 4800 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur). Controleer vooraf of het bedrag daadwerkelijk van het opgegeven rekeningnummer is afgeschreven.  

HEMA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om je relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen HEMA en met HEMA samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen deze website volgen. Zodoende kan HEMA advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op 'OK' te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie

OK